Zákaznícky servis
 
Môžem sa stať vašim zákazníkom?

Všetky právnické a fyzické osoby, ktoré majú legislatívne oprávnenie podnikať na území SR.

Kde si môžem vybrať?

Už nemusíte archivovať a skladovať objemný obrazový materiál, u nás si vyberiete v prehľadnom farebnom katalógu, ktorým disponuje každý z našich 5-ich obchodných zástupcov, alebo na stránkach www.luma-trading.cz
 
Naša celoročná ponuka v súčastnej dobe obsahuje asi 2.500 aktívnych položiek, je tak teda zaistená rozmanitosť a komplexnosť ponuky.
 
Požiadajte o návštevu obchodného zástupcu.

Obmieňate sortiment?

Analýzou trhu zisťujeme vaše potreby a požiadavky, a sme tak schopný priebežne dopĺňať o novinky, s ktorými vás zoznamujeme prostredníctvom letákov a web stránok.

Ako si môžem objednať?

Sme schopní reagovať na dopyt / objednávky z celej SR.Vy si len vyberiete, ako s nami chcete komunikovať:

  • osobne
  • telefonicky
  • faxem
  • e-mailom
  • prostredníctvom obchodného zástupcu
  • návštevou e-shopu

Ako je možné, že sú naše ceny tak zaujímavé?

Pretože pre vás nakupujeme tovar u výhradných dovozcov alebo priamych výrobcov, vieme vďaka veľkým kvantitatívnym objemom vyjednať u našich dodávateľov zaujímavé nákupné ceny. Tie si neponechávame v náš prospech, ale premietame ich do našich predajných cien.

Nepremeškám novinku alebo akčnú ponuku?

Vďaka pravidelnosti návštev obchodného zástupcu a neustálemu doplňovaniu web informácií nemôžete premeškať ich uvedenie na trh. Rovnako tak budete pravidelne informovaní o akciách a súťažiach, ktoré pre stálych zákazníkov pripravujeme.

Ako dlho budem čakať na vybavenie objednávky?

Všetky objednávky vybavujeme okamžite. Zákazníkovi je väčšinou tovar doručený nasledujúci pracovný deň.

Viete zabezpečiť tovar mimo vašu stálu ponuku?

Áno, radi pre našich stálych zákazníkov objednávame aj tovar neobsiahnutý v našej stálej ponuke.

Neviem si rady/ nie som si istý..

Veľmi radi sa budeme podieľať na tvorbe vašej obchodnej stratégie. Naše konzultácie budú vždy smerovať k maximálnej spokojnosti vašich zákazníkov tak, aby ste videli váš posun vpred a aby ste našu snahu odmenili opakovaným nákupom alebo kontaktom.

Objednal som zle, vyjdete mi v ústrety s vrátením alebo výmenou tovaru?

Naša odpoveď znie opäť ÁNO a nebude vás to stáť nič. Spojte sa prosím s obchodným zástupcom, ktorý sa o vás stará, prípadne zvoľte e-mailovú komunikáciu, alebo zavolajte nám na: +420581200469. Chybnú objednávku môžete do 14- dní od dodania tovaru vyriešiť nasledovne:

  • výmenou tovaru za iný
  • vrátením tovaru s jeho následným vydobropisováním

Ako pristupujete ku kvalite tovaru?

Zaraďujeme novinky do stálej ponuky až po dôkladnom vyhodnotení obchodných a užívateľských kritérií. A práve vynikajúca kvalita overovaná záujmom zákazníkov je jednou z požiadaviek, ktoré musí každá novinka pre zaradenie do stabilnej ponuky bezpodmienečne spĺňať.

Ako sa ku mne tovar dostane?

V súčastnej dobe spolupracujeme s externou prepravnou spoločnosťou PPL CZ s.r.o. Tá je špičkou v svojom obore a vďaka prepracovanej logistike prevádzkuje rozvoz zásielok denne až do miesta vašej prevádzky. Tento servis vám ponúkame ZDARMA, len u objednávok do 2.000,-Kč bez DPH účtujeme prepravné vo výške 100,-Kč bez DPH.

Aké sú vaše možnosti v reklame?

Skúsený tím grafikov vám podľa Vašich individuálnych potrieb a požiadaviek vypracuje návrhy na zviditeľnenie vašej predajne vnútri aj vonku (svetelné označenie predajne, polepenie výkladov, vnútri...,stojany, smerovky a ukazovatele),ale ideme v našom servise ešte ďalej. Vieme tieto reklamné nástroje vytvoriť/vyrobiť a zrealizovať. Zaistíme Vám reklamné a darčekové predmety, firemné tlačoviny, vizitky a pod.